Game patch 20/07 - 2021

 

PC: 1.77.131.1030 / Mac: 1.77.131.1230

Konsol: Version 1.44

Hej simmere!

Vi håber, at I alle sammen har det godt rundt omkring i verden, og at I alle sammen har en fantastisk Sommer i The Sims! Vi glæder os til at dele dagens opdatering med jer. Der er meget information at tage ind, så sørg for, at du har en god kop te/kaffe/yndlingsdrik klar, inden du går i gang med at læse. Jeg har i hvert fald min kaffe klar!

Vi bliver ved med at udforske Hønseherreds landlige charme, og vi kan slet ikke vente med at lege med alle de nuttede dyr i Hytteliv. Vi kommer også med opdateringer og fejlrettelser, der burde forbedre dine simmeres daglige liv. Vi har noget med til alle, og vi håber, at I bliver glade. Så tusind tak for jeres hjælp!

Hold jer muntre!

- SimGuruRusskii SimGuruRomeo og SimGuruJoAnna

Hvad er nyt?

Lad os begynde med nogle genstande, vi talte om i vores sidste Sims 411!

I denne opdatering har vi slået os sammen med to talentfulde kunstnere fra LGBTQ+-miljøet: Ashley Lukashepsky og Mohammed Iman Fayaz. De har taget deres inspirerende og flotte værker med ind i spillet. Du finder også en moderniseret version af den store afrofrisure, som vi viste dig. Men i stedet for at skrive om det, vil jeg hellere vise dig det hele i et skærmbillede:

Jeg elsker alt ved den her scene, for den viser dig ikke kun, hvordan værkerne ser ud i spillet, men hele scenen med de to simmere og deres omgivelser er ret magisk. Og se lige det dér hår! Den måde lyset bliver fanget i det ... Det er perfekt! Du lægger måske også mærke til den højre simmers hår, som også er blevet tilføjet i denne opdatering. Jeg vil gerne sende en personlig tak til alle The Sims-spillere for deres feedback og anbefalinger. Vi fortsætter med at arbejde på at tilføje endnu mere diversitet inden for frisurer og teksturer og ikke kun i udvidelsespakker, men også i grundspillet.

Og nu hvor vi taler om værker: I de sidste opdateringsnoter glemte jeg at tilføje værket af den fantastiske Jupiter Stevens-Hill. Det beklager jeg. Det var en total tanketorsk. Jeg er dog glad for at se, at mange af jer er vilde med det og bruger det i spillet. Så bliver Russkii rigtig glad =)

For at finde Jupiter, Ashley og Mohammeds billeder i Byg, skal du kigge under Malerier og plakater og sortere efter genstande fra grundspillet. Disse kunstnere er vidunderlige, og vi håber, at I kan lide deres værker.

Og nu skal vi videre til nogle nye funktioner og forbedringer, som også er en del af denne opdatering!

 

En smule galleri

Hvis du downloader en grund med bb.moveobjects-snydekoden, vil spillet give dig besked, så du ved, at du skal aktivere snydekoden, inden du placerer grunden. Byggefans, det betyder, at I ikke længere behøver at skrive det på grundens beskrivelse!
 

En smule til simmere

Prøver du at finde simmerne i det aktuelle nabolag? Vælg deres portrætter i forholdspanelet.

  • "Fokusér kameraet" rykker nu kameraet til simmeren.
  • "Lås kameraet" rykker nu kameraet til simmeren og følger den.
     

Hvor blev notesbogen af?

Dér var den! Notesbogen er blevet flyttet fra telefonen og har fået sin egen knap for hurtigere adgang.

"Centrér på nuværende grund"-knappen, der plejede at være der, er blevet rykket op øverst til højre ved siden af Kamerastyring.

 

Vandredskab

Du kan nu lave naturligt, organisk vand! Bare gå ind i Byg, lav et hul med terrænmanipulationværktøjet, og fyld det med vand. Så nemt er det! Terrænmanipulation- og maleværktøjerne har også fået flere penselstørrelser, som kan lave finere detaljer.

Da vi tilføjede Vandredskabet, brugte vi det også som undskyldning til at give de beslægtede værktøjer og genstande et løft. Hvorfor ikke? God fornøjelse!
 

Dameffekter

Alle mulige væsner er tilgængelige, så du kan gøre din dam helt perfekt med alt fra ænder til irriterende myg. Der er endda en alligator!

 

Nye dam-genstande

Indretningsgenstande til udendørsvand har et udvalg af nye dam-genstande, så du kan dekorere din dam. Nogle af genstandene, som for eksempel Damtræ og Farverige åkander, er interaktive i Lev og aktiverer skildpadde- og frøeffekter. Det nye Fiskeri tilladt-skilt gør dig i stand til at fylde din dam med enhver slags fisk, din simmer tidligere har fanget. Prøv det!

 

Nye vandarter

Hvorfor nøjes med det oprindelige krystalblå og drømmende magenta vand? Nu findes der valgmuligheder som "Mos-vand" og "Damskum", så du kan gøre din dam mere naturlig at se på.

Buske-kategorien indeholder også nye planter, der passer til vandarterne. "Grøn bregne", "Skrånende ugræsset græs", "Ugræsset græs sans inflorescence".

Havearbejde med børn

Børn kan nu hjælpe med havearbejdet ved at plante, vande og luge. De opbygger deres mentale færdigheder, når de udfører havearbejde. Det er også blevet mere strømlinet at købe og plante frø, hvilket gør havearbejdet bedre for alle.

Gruppemadlavning

Nu behøver din simmer ikke lave mad alene længere. Simmere kan nu lave mad i grupper på op til fem simmere, inklusive børn. Begynd at lave mad sammen ved at markere køleskabet, komfuret eller en tom plads på køkkenbordet.

Lynlevering A/S

Er din simmer træt af at bruge den samme pizzaleveringstjeneste hver aften? Jamen, det er slut nu! Måske er du i humør til en lækker pastaret eller måske endda en saftig bøf? Alt dette og meget mere er tilgængeligt via Lynlevering A/S. Bestil en levering over telefonen eller via køleskabet, og så ankommer maden på en spids.

Kalender

Kalenderen, der tidligere kun var tilgængelig med Årstider, er nu en del af grundspillet, så du kan se kommende begivenheder som for eksempel fødselsdage, arbejdsskemaer, festivaler og markeder. Du kan endda bruge den til at planlægge begivenheder, så nu er det bare at gå i gang med at planlægge den fest!

Fejlrettelser

Konsoller

  • I Snedrømme bidrager skiløb, slædeløb og snowboarding på begynderbanen til ekstremsportsentusiast-målet.
  • I Snedrømme kan simmere med gode nok ski- og snowboardingfærdigheder nu fyre den af på mere avancerede løjper. Simmere kan nu også bruge liften til at nå toppen af løjperne, så de ikke behøver at tage den "hårde vej".
  • Spillere kan nu rotere simmere, der er downloadet fra Galleriet i Lav en simmer. Drej dem rundt, rundt, simmer, rundt, rundt, som en pladespiller, rundt, rundt, rundt, rundt.

 

The Sims 4

  • Vi har lavet nogle forbedringer, der burde udbedre simuleringsforsinkelsen, især på computer-interaktioner som at spille Boksekassen, samt fiskeri-interaktioner, der burde få spillet til at præstere lidt bedre. Bemærk, at det ikke fikser simuleringsforsinkelsen helt, men det burde hjælpe, og det er et skridt i den rigtige retning.
  • Fiksede et problem, der opstod, når man placerede spejle direkte over for døre, hvilket skabte en visuel fejl, der fik vægge og rammer omkring til at forsvinde. Det så også lidt skummelt ud for at være helt ærlig, så vi er glade for, at det er blevet rettet!
  • Ville det ikke være fedt, hvis maden ikke blev dårlig? Det synes jeg i hvert fald, især når det handler om at rejse og komme hjem til et køleskab i smuk stand. Dét er drømmen ... men desværre er virkeligheden ikke skruet sammen sådan, og det er The Sims heller ikke. Vi har rettet en fejl, der gjorde, at mad ikke blev dårligt, når simmeren var ude at rejse.
  • Sidder din simmer fast i drømmeland uden at kunne vågne op igen? Ja, det lyder som en sci-fi-film, men det var det ikke. Heldigvis har vi rettet fejlen ... håber jeg.
  • Kan du forestille dig noget værre end en kaffemaskine, der brygger og brygger, men aldrig giver dig en kop kaffe? Nej, heller ikke mig, men heldigvis er Bryg kaffe-interaktionen blevet fikset. Men det var godt nok mærkeligt. Vent lidt ... Søvn og Bryg kaffe sad fast i et uendeligt loop? Meget mystisk!
  • Hvis dit simmer-barn pludselig afbryder sin computertid for at tegne ved aktivitetsbordet, når det føler sig inspireret, så bare rolig. Dette burde ikke ske igen efter denne opdatering.
  • Rettede en fejl, der fik "Genstande fjernet" til at poppe op, selvom der ikke blev fjernet nogen genstande fra spillet.
  • Rettede en fejl, der skete, når du satte en grund på Kaktushuset, og som kunne få spillet til at lukke ned. Grunden kunne simpelthen ikke klare det.
  • Nogle gennemsigtigheds-skydebjælker for kinderødt og læbestift er tilbage efter at have været inaktive.
  • Stedforælder/barn-forhold mangler ikke længere fra Slægtshistorie-panelet. Andre ødelagte familier på Slægtshistorie-panelet er også blevet fikset. Det handler om at (gen)skabe forbindelsen til det, der betyder noget.
  • Platforme bliver ikke længere automatisk højere, når du laver nye vægge, der skærer igennem dem.
  • Vi har også rettet en fejl, der opstod, når du placerede platforme på kælderniveau og en trappe fra gulvet til de platforme. Dette kunne forårsage et hul foran trapperne, og simmerne kunne ikke bruge trappen ordentligt. Jeg har spillet mange platformspil i min tid, men kan du forestille dig en simmer forsøge at hoppe over sådan et hul? Altså, der er en grund til, jeg hedder JumpFail. Jeg er virkelig glad for,at vi fik rettet den her fejl.
  • Nogle grundes grænser var skæve i verdensoversigten, men det er blevet rettet.
  • Tumlinger får nu ikke længere tilfældigt negative fornemmelser mod deres forældre, og det gælder især Ulmende nag-fornemmelsen. Jeg burde virkelig ikke skraldgrine, mens jeg skriver det her. Det burde jeg virkelig ikke ...
  • Vi har fået at vide, at kameraet ikke altid virkede og hoppede over det hele på nogen grunde i flere verdener. Vi har rettet fejlen, der skabte dette problem, men fortæl os endelig, hvis det sker igen.
  • Nogle gange kan spøgelser være en del af husholdninger, hvis vi ønsker det, men det er svært at leve sammen med spøgelser, der konstant ødelægger ting. Det gør det hele lidt ... gyseligt. Så vores hold af spøgelseseksperter har kommunikeret med disse spøgelser på det ikke-fysiske plan, og de er gået med til ikke at ødelægge alting hele tiden.
  • Rettede et problem, der skabte gulv-fejl, når man placerer dansegulv eller krystalklart gulv.
  • Har du brugt tid på at hyre en barnepige, og så bliver dit barn alligevel sendt i dagpleje? Jeg forestiller mig, at det virkelig kan skabe problemer, når barnepigen dukker op, og så er der intet barn at passe. Hvad gør barnepigen så? Går hun igen? Eller skal hun blive og vente? Jeg bliver nødt til at vide det ... Men det burde dog ikke længere være et problem.
  • Rettede et problem, hvor brugen af {} ved omdøbning af genstande, gjorde genstanden usynlig på lister eller generelt i brugerfladen.
  • Rettede et problem med Kan lide og kan ikke lide-sektionen i Lav en simmer, hvor nogle kategorier blev vist forkert (enten afbrudt eller forkert orddeling) på nogle sprog.
  • Der var en clipping-fejl med øjnene ymAsian13_Eyes, der opstod, når simmeren oplevede en stærk følelse, som for eksempel vrede, og blinkede. Vi har justeret øjnene, så det ikke burde ske igen.
  • Tumlinger kan være kræsne, men nogle tumlinger ville slet ikke spise fiskeopskrifter. Det lyder mærkeligt, så vi tog en snak med de små englebasser, og vi har fundet en måde til at hjælpe dem med at nyde vores lækre og komplekse fiskeopskrifter.
  • Vores brugerfladehold har rettet en fejl, hvor rullepanelet dukkede op i Fornemmelser-sektionen i forholdspanelet, selvom der ikke var nogen fornemmelser. Det mystiske rullepanel var mystisk. De har også rettet en fejl, der opstod, hvis flere simmere fik fornemmelser sammen. Deres tankebobler så mærkelige ud med forkerte farver, men nu burde de se normale ud igen.
  • Kan lide og kan ikke lide-ikonet i Lav en simmer overlapper ikke længere teksten. Det så godt nok mærkeligt ud.
  • Oplever du clippping-fejl med droider (hvis du ejer Rejsen til Batuu) og droner (hvis du ejer Bliv berømt)? Det lagde vi også godt mærke til, så det burde blive rettet i den næste spilopdatering. Det var jo meget mere end bare at gå ind i ting ...
  • Muligheden “Deltag i fritidsaktiviteter” er ikke længere tilgængelig, hvis du ikke har Årstider eller Bliv berømt-pakkerne installeret.
  • Simmere med forbryderiske mål kan nu nå niveau 4 af forbryderkarrieren.
  • Nå, den her fik mig virkelig til at smile. Koplanter kan nu danse igen, når en simmer spiller musik foran dem. Dans, koplante, dans!
  • Rettede en fejl, hvor spil uden Snedrømme installeret gav for mange forholdspoint fra venlige præsentationer.
  • Vi har justeret farveskemaerne for køkkenøer fra S. Neglehüs, så øen ikke skifter farve, når den bliver beskidt. Beskidt køkkenø? Den må du længere ud på havet med!
  • Rettede en fejl, hvor brugerfladen for Skræmt viste en forkert position for tumlinger. Positionen var meget mere uhyggelig end det, der oprindeligt skræmte tumlingen, så det var godt, det blev rettet.
  • Tøjsæt, der er taget på, mens det bliver købt, og som bliver båret i Festivaler/Kiosker/Boder, burde nu ikke længere fjerne det tilbehør, som simmeren havde på.
  • Fejlkode 134:571e5862, som opstod for nogle simmere, burde være rettet nu.
  • Vi rettede hårfrisurer (yfHair_EP05WavyBobyfHair_EP01PartedFlatyfHair_EP05UnderCutDreadsyfHair_EP01ShortSwept og yfHair_DreamyCrew). Når de blev brugt med de nye farver, lavede de pletter ved øjnene, ændrede farven på tænderne og/eller øjenvipperne. Dette er rettet nu.
  • Som altid har redaktøren og lokaliseringsholdet tilpasset og forbedret oversættelserne på tværs af alle pakker.

 

Arbejdstid

  • Rumvæsener kan nu nyde godt af deres tilpassede kinderødt-mulighed i Lav en simmer. Det ser for vildt ud!
  • Salgsmedarbejdere skifter ikke til deres tildelte tøjsæt. Altså, jeg voksede op med skoleuniformer, så jeg forstår det godt. De er ikke ret pæne, men du bliver nødt til at have dem på, hvis du skal derhen. Jeg kender det alt for godt ... men min tøjsmag kom fra dem ... tror jeg.
  • Vi har rettet nogle af farverne fra Digitalkamera fra Et mikropixel bedre, som manglede en beskrivelse, så nu viser alle farverne teksten.

 

Nye venner

  • Nogle af disse simmere er ikke som de andre. Nogle af disse simmere hører simpelthen ikke til her. Kan du se, hvem der stikker ud, inden jeg er færdig med at skrive de her noter?
    • Rettede en fejl, hvor simmere nogle gange ikke skiftede til deres klubdragt, når der var klubmøder.
  • Rettede en fejl, hvor nogle tage i Winderburg ikke viste sne (hvis du ejer Årstider) korrekt.

 

Byliv

  • Den spredte rude i Byg viser nu ordentlige skygger i alle mulighederne.
  • Simmere, der er i gang med sociale medier-karrieren, vil nu få indflydelse i slutningen af deres stream i stedet for med nogle få sim-minutters mellemrum.
  • To frisurer (ymHair_EP03BunHighPins og ymHair_EP03BraidedFlateBun) er blevet opdateret til at vise det korrekte look, når du vælger neutral sort-muligheden.
  • Vil din simmer gerne spille lidt basketball, men forsøger at spise først? Jamen, nu kan din simmer spise færdig, inden han eller hun går på banen. Næring er vigtigt!

 

Hunde og katte

  • Vi har rettet en fejl, hvor knurhår ikke blev vist på katte. En kat uden knurhår er som en pølse uden ketchup ... eller noget! Det er bare helt forkert!
  • Robotstøvsugere vender nu alle sammen tilbage til ladestationen. Jeg håber, dette problem ikke var et tegn på, at de er ved at udvikle intelligens.
  • Simmere får ikke en humørstump, når de taler om deres kæledyrs død, mens de er vidne til en anden simmers død. Det er hjerteskærende at miste en simmer, men at få en humørstump for et dødt kæledyr, når kæledyret ikke engang er dødt ... Det er godt nok noget af en mundfuld.
  • Og siden vi nu talte om intelligente robotstøvsugere for lidt siden, så har vi også rettet en fejl, der fik spillet til at lukke, når en kat satte sig på en robotstøvsuger. KatPåStøvsuger.exe virker nu igen.
  • Vi har også rettet et problem, hvor nogle spil lukkede ned og derefter åbnede med den sidst spillede husholdning i Brindleton Bay.

 

Årstider

  • Simmere skiftede til vintertøj ... selvom det ikke var vinter. Vi har talt med disse simmere, og selvom de elsker deres vintertøj, så er det en dårlig idé er klæde sig varmt på midt om sommeren. Så problemet med vintertøjet er nu løst.
  • Æggejagt er sødt og sjovt! Men det er knapt så sjovt ikke at kunne flytte sine møbler, fordi man har ledt efter æg i dem. Dette burde ikke længere ske.

 

Tropeliv

  • Havfruer beholder ikke længere “Tørre skæl”-humørstumpen, når de er hydrerede. Havfruernes skælpleje betaler sig! Fugtighed, fugtighed, fugtighed!
  • Rettede en fejl, hvor grunde, der var placeret i sand, så ret mærkelige ud, når det regnede.
  • Simmere, der har Samler-målet, kan nu fange frøer i Sulani, som en del af deres udforskning af øens vandfald. Held og lykke!
  • Vi har også rettet et problem, hvor nogle spil lukkede ned, når de åbnede på specifikke grunde i Mua Pe'lam. God udforskning!

 

Udforsk universitetet

  • Har dine simmere det hårdt på uni? Dumper de, uanset hvad de gør? Bare rolig, simmere dumper ikke længere, når de opfylder alle kriterierne for gennemførsel af kurset. Arbejd hårdt, bestå hårdt!
  • Det kan være hårdt at have bofæller. Oplever din simmer, at bofæller brokker sig hele tiden og går, selvom deres behov bliver opfyldt? Det gør de ikke mere.
  • Rettede en fejl, hvor senge blev talt forkert, når der blev annonceret efter en bofælle. Altså, selvom kæledyr og selv tumlinger kan bo sammen med bofæller, så burde annoncen vise det korrekte antal senge, der reelt er på grunden og ikke regne med, at tumlinger og kæledyr skal bruge voksensenge.
  • Vi har rettet Servo-animationer, så de ikke længere ligner, at de går rundt på ét ben, når de svæver ved deres destination. Nu svæver de ordentligt.
  • Vi har rettet en fejl, hvor professorer nogle gange ikke kunne tage på arbejde, hvis en Professor-NPC bliver tilføjet samme husholdning.
  • Rettede en fejl, som opstod, når man fjernede eller tilføjede husholdningsmedlemmer som bofæller, så der kunne opstå nogle ... upassende øjeblikke.

 

Grønt er skønt

  • Freden er blevet genoprettet i Evergreen Harbor. Veje og dele af nabolag forsvinder ikke længere eller bliver blå, når butikkerne åbner i Port Promise, mens moderne udvikling-nabolagshandleplanen er aktiv.
  • yfBody_EP09DressShirt har ikke længere en underlig tekstur i noget af fodtøjet fra diverse pakker, især plateausko og klumpede gummisko.
  • Er du flyttet til Cyprespaladset i Willow Creek uden at kunne lave noget? Vi har rettet fejl i rutestyring og interaktioner på Insektvenligt insektstade.

 

Snedrømme

  • Bjergklatring kan være en udfordring, selv for de erfarne. Men at være så ubeslutsom, at du bliver ved med at stå på og af din cykel konstant ... det kan umuligt være sundt. Vi har dog talt med de pågældende simmere, der oplevede denne opførsel, og vi har beroliget dem, så det burde ikke længere være et problem.
  • Frisure yfHair_EP10BobBluntOmbre dækker nu hele simmerens øre.
  • For de spillere, der ejer Årstider og Snedrømme vil regn ikke længere påvirke sneen.
  • Simmere kan nu ikke længere vælge at give en respektfuld eller militæragtig hilsen under aktiviteter som Dans eller Cykling. Altså, jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke danse og respektfuldt præsentere mig selv på samme tid. Man snubler virkelig, virkelig meget.
  • Vi har lavet nogle rettelser til de sutsko, der fulgte med denne pakke, og de burde ikke længere vises med en grønlig tekstur på simmeres tæer, når de vælges i Lav en simmer. Pyha!
  • Rettede en fejl, hvor nogle simmere i Yoshida-husholdningen fik spillet til at lukke ned, når det åbnede i Komorebi-bjerget.
  • Vi kiggede på vores egen ramen-menu og har opdateret madmenuen, så den viser miso og ramen med æg som vegetar-muligheder. Nammenam!
  • Vil du gerne åbne en restaurant i Yukimatsu, men samtidig have sjov på løjperne? Nu kan din simmer nyde løjperne og spise fint. Men denne handling skal udføres manuelt. Derfor vil medarbejdere på restauranter heller ikke blive fristet til at tage en tur på løjperne, mens de er på arbejde.

 

Rejsen til Batuu

  • Batuu er en fed destination for dem, der gerne vil opleve noget sjovt og anderledes, men hvis du har købt en droide fra Droidedepotet og aldrig så den i din inventarliste, så kan jeg godt forstå, du er frustreret. Bare rolig, droiderne, du leder efter, er nu tilgængelige i din inventarliste, når de bliver købt.
  • I Rejsen til Batuu forsvinder Den Første Orden-id'et ikke længere fra inventarlisten, så simmere kan nu få adgang til Den Første Orden-planer til Førsteklasses forklædning-missionen.
  • Rettede en fejl med Skab lige vilkår-missionen, hvor slyngelmeddeleren ikke dukkede op, efter at simmere stjal blaster-prototypen og rejste til Ogas Cantina for at vente på meddeleren.

 

Ud at spise

  • Æg med toast lyder ret nemt, gør det ikke? Det bliver det ved med at være for vores beskedne kok ved kogeøen, for vi har rettet en fejl, der gjorde retten ... udfordrende. Simmere kan også bruge endnu en kogeplade til andre opskrifter uden at fejle eller gå væk.

 

StrangerVille

  • Dekorations- og Børnekategorierne i Byg burde ikke længere have en "Ny"-visning, når der rent faktisk ikke er noget nyt at vise.

 

Drømmehjem

  • Lys kan ændre stemningen i et rum samt dit humør på et sekund. Heldigvis har vi rettet en fejl, hvor der ikke var lige mængder lys på elementsofaer, for at fortsætte med at skabe den rette stemning for vores simmere.
  • Vores stylister har rettet Udsovet og lektieklar-rummet for at fjerne P.R.I.M.A-computeren fra det, fordi den ikke var tilgængelig for alle.

 

Vaskedag

  • Rettede en clipping-fejl i animationen, når simmere puttede vasketøj i deres vaskemaskiner. Det er bare akavet, når dit tøj går lige igennem dig. Er simmere lavet af stof, eller hvad? Det tror jeg ikke.

 

Skrub og gnub

  • Har hverken brug for simoleoner eller berømmelse. Man behøver ikke spise middag på en date. Har du støv på hjernen? Støj kan være en mægtig modstander, og det kan ødelægge en aften på ét sekund.
    • Vores rengøringsagenter har bestemt, at simmere ikke får negative romantiske humørstumper i forhold til støv på offentlige steder som for eksempel parker.